This is not a dance
-
di 29 okt ’2420:30Frascati, AmsterdamFrascati 1
Ongeplaceerd/Free seating Standaard € 17,00 < 27 jaar € 12,00 Stadspas € 12,00 CJP € 12,00 -
wo 30 okt ’2420:30Frascati, AmsterdamFrascati 1
Ongeplaceerd/Free seating Standaard € 17,00 < 27 jaar € 12,00 Stadspas € 12,00 CJP € 12,00 -
di 17 okt ’2321:00Frascati, AmsterdamFrascati 2
-
wo 18 okt ’2321:00Frascati, AmsterdamFrascati 2
Credits
concept, regie, spel Nastaran Razawi Khorasani scenografie Peter van Til (BrotherTill) muziek Joost Maaskant percussie (tombak en daf) Farid Sheek licht Minna Tiikkainen dramaturgie Aukje Verhoog kostuum Rebekka Wörrman coach Suzan Boogaerdt techniek Peter Leeuwenburgh (technisch producent), Hein van Leeuwen, Jimmy Niesen productie Marleen Reijnen marketing Dieke van der Spek & Odair Nascimento educatie Anne Sollie & Senna Pauli campagnebeeld Sanja Marušić stand-in repetitie Lotte van Delft, Jahcysha Boschman verkoop Alles voor de Kunsten productie Theater Rotterdam coproductie Kobe, De Coproducers (ondersteund door Fonds 21 EXTRA)
Met dank aan iedereen die diens verhaal heeft willen delen.
Over de maker
Nastaran Razawi Khorasani is afgestudeerd aan de Toneelacademie Maastricht. In 2014 won ze de Gouden Krekel voor de meest indrukwekkende podiumprestatie. In 2020 werd ze genomineerd voor de Prijs van de Nederlandse Dansdagen Jong Publiek. Haar voorstelling Songs for no one ontving tweemaal de BNG Bank Theaterprijs (2020 en 2021) en werd geselecteerd voor Het TheaterFestival Vlaanderen 2022 en Theater der Welt in Frankfurt-Offenbach 2023. In 2023 werd ze genomineerd voor de Gieskes-Strijbis Podiumprijs. Samen met Davy Pieters is ze onderdeel van het makersduo Kobe, dat performances en documentaires ontwikkelt voor de meest uiteenlopende contexten.
Adviescommissie Gieskes-Strijbis Podiumprijs 2023: “Veelbetekenend is de manier waarop haar lichaam in al haar werk centraal staat. In welke context dan ook, van podium tot buitenlocatie tot televisie, trekt zij de aandacht en laat het publiek of kijker niet meer los en blijft haar werk op het netvlies gebrand.”