Kaartverkoop & FAQ
Online kaarten kopen
Kaarten voor alle voorstellingen van Frascati koop je via deze site, 24 uur per dag, zeven dagen per week. De betaalopties zijn: IDEAL, Mastercard, Visa of de Podiumcadeaukaart.
Wanneer er voor een voorstelling online geen kaarten meer te bestellen zijn, dan loont het de moeite om te bellen met de kassa. Vaak is er nog een aantal extra plaatsen te reserveren.
Pin Only
Aan de kassa van Frascati van kan alleen met pin en creditcard (Mastercard, Visa en American Express) betaald worden.
Nieuwe website, nieuw wachtwoord
Vanaf 4 april 2022 hebben we een fonkelnieuwe website. Ben je al klant bij ons? Dan zijn je gegevens al bij ons bekend, maar je oude wachtwoord werkt niet meer. Wanneer je voor het eerst bestelt via onze nieuwe website kun je tijdens het bestelproces in jouw profiel een nieuw wachtwoord aanmaken. Je kunt ook bestellen zonder wachtwoord door voor e-mailbevestiging te kiezen.
Kaarten omruilen
Frascati geeft geen restitutie van gekochte kaarten. Eventueel kunnen kaarten omgeboekt worden naar een andere datum waarop de voorstelling bij Frascati speelt. Dat kan telefonisch via de centrale kassa. Omboeken naar een andere voorstelling van een ander gezelschap is helaas niet mogelijk.
Kortingen
De kortingen die wij hanteren zijn: stadspas, CJP en voor iedereen jonger dan 27 jaar: € 5,00 korting per kaartje. Daarnaast krijgen studenten van alle kunstvakopleidingen op vertoon van hun studentenpas vanaf een half uur voor aanvang, € 5,- korting op een kaartje . Reserveren is dan niet mogelijk.
Groepskorting is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen, indien jonger dan 27 jaar. Daar is de korting € 6,- per kaartje.
Vol? Toch langskomen!
Bij volgereserveerde voorstellingen opent Frascati vanaf een uur voor aanvang de wachtlijst direct bij de desbetreffende avondkassa. Niet afgehaalde kaarten worden een half uur voor aanvang van de voorstelling doorverkocht.
Openingstijden kassa
Telefonisch reserveren en vragen over kaartverkoop via 020-626 68 66
di t/m vr: 13:00 - 17:00 uur
za: 19:00 - aanvang voorstelling.
De kassabalie op Nes 63 is di t/m za open vanaf 19.00 uur tot aanvang voorstelling. De kassa sluit na aanvang van de laatste voorstelling.
Algemene voorwaarden
Klik hier voor de (deels tijdelijke) algemene voorwaarden
FAQ over kaartverkoop
Je kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Tijdens het bestelproces selecteer je eerst via de "tickets" knop de voorstelling waarvoor je kaarten wilt kopen. In je winkelmand kun je vervolgens via de knop "verder winkelen" via de agenda meer voorstellingen toevoegen. Wanneer je alle voorstellingen hebt gekozen ga je per voorstelling je kaarten selecteren.
We zijn op 4 april overgestapt naar een nieuwe website. Ben je al klant bij ons? Dan betekent dit dat je al bekend bent in ons systeem, maar dat je wachtwoord niet meer geldig is. Je zult in verband met de overgang naar de nieuwe website en de huidige AVG regels een nieuw wachtwoord moeten aanmaken. Onze excuses hiervoor.
Een nieuw wachtwoord aanmaken kan op twee manieren:
- Tijdens het bestelproces waarbij je in je account komt door na het opgegeven van je emailadres te kiezen voor e-mail bevestiging. In de mail die je ontvangt vind je de knop "ga verder op de website". Je komt via deze knop in jouw account. Waar je jouw wachtwoord kunt instellen.
- Door je via "mijn Frascati" aan te melden en na kiezen voor inloggen via e-mailbevestiging. Je ontvangt een e-mail met daarin een knop om verder te gaan op onze website. Hiermee kom je in je account. Onderaan de pagina vind je de knop "wachtwoord instellen".
Nadat je jouw wachtwoord hebt ingesteld kun je een volgende keer inloggen met behulp van je nieuwe wachtwoord.
Sinds 1 juni 2001 is het bij internetverkoop verplicht om bij credit card-betalingen te vragen naar je CVC (Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole. De CVC is een nummer dat uniek verbonden is aan je creditcard-nummer. Deze code is te vinden op de achterkant van de creditcard. De laatste drie cijfers vormen de CVC code.
Betaal je met Mastercard dan verschijnt aan het eind van het betaalproces nog een extra scherm waarin naar om de secure code wordt gevraagd. Dit is een extra beveiligingsinstelling van Mastercard die doorlopen moet worden. Wanneer dit is gebeurd komt je op de opdrachtbevestigingspagina uit.
Mogelijk is er in de communcatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via 020-6266866. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde.
Via de knop "mijn theater" kun je naar jouw profiel. We vragen eerst nog even je e-mailadres. Daarna kun je naar jouw account via e-mailbevestiging of door in te loggen met je wachtwoord. Je komt dan in jouw profiel waar je de gegevens kunt aanpassen.
Nadat de betaling is gelukt, verschijnt de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox terecht gekomen. De afzender is Frascati (info@frascatitheater.nl). Vind je de mail niet in de spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via 020-6266866.