PARADISE: SNDO Graduation festival 2024 - Act 2

SNDO
do 21 mrt ’24 - za 23 mrt ’24
The Graduation Works 2024
do 21 mrt ’24
-
za 23 mrt ’24

Deze lente en zomer opent in Amsterdam de poort naar het Paradijs. We nodigen je daarom van harte uit voor PARADISE: SNDO Graduation Works 2024, de lente-editie van afstudeerperformances in Frascati en Tempel Amsterdam.

De 4de-jaars studenten van de SNDO - School for New Dance Development - studeren af door naast het schrijven van een scriptie en het afronden van een stage ook twee performances te maken. Via zogeheten Public Programs op locaties buiten de school maken de studenten kennis met het werken in een professionele setting en artistieke context. Als resultaat presenteert de eindexamenklas van dit jaar in maart individueel werk en in juni een gezamenlijk durational art piece in De Brakke Grond.

De SNDO-kandidaten van 2024 zijn: Agnė Auželytė, Barros, Ciro Goudsmit, La Uyi Ihasee, Sasu Korom, Yujing Liu and Saman Mahdavi.

Dit programma bestaat uit drie verschillende Acts, waarvan twee gespeeld worden in Frascati.

Voor het hele programma, klik hier.

Do 21, vrij 22 & za 23 maart:
Met performances van: Barros, La Uyi Ihasee & Yujing Liu

Credits

productieleider Charlot van der Meer licht en geluid Martin Kaffarnik & Rik van der Veen SNDO productie Chantal Mooij PR coördinatoren Evelien van de Sanden en Antonella Fittipaldi social media coördinator Karina Villafan grafisch ontwerp Ion Kazantzidis, Tom O'Doherty mentor SNDO 4 Ana Vujanović artistiek directeur Bojana Mladenović.

About SNDO 


The SNDO - School for New Dance Development - offers a full-time four-year professional education course leading to a Bachelor's degree in Art – Choreography. The school was founded in 1975 as an attempt to find new directions for dance next to the existing forms and styles that dominated the field. After forty years, the SNDO remains inquisitive, open minded, and in the foreground of progressive developments in the fields of dance and performance. In the curriculum, the school establishes the conditions from which the creativity of the student can emerge. Reflection on the specific qualities of dance and performance as art forms is developed, and awareness of the body and the artistic, social and political implications of working with it take precedence.