Pointless International brings Poly-interpretability

Pointless International brings Poly-interpretability

discordia and 't barre land

English
theater

Over

The clowns are back in town!

Na hun succesvolle clowns-voorstelling 'Pointless International' in 2014 gaan Coco, Buster, Joey en hun voorbeeldige toneelknecht Sugar door waar ze gebleven waren in Poly-interpretability. Met een nieuwe collectie grappen, scènes en pantomimes, zelfs grappiger dan de vorige keer! Poly-interpretability is een Engels gesproken internationale clowns-voorstelling. In navolging van hoe de klassieke clowns-scènes zich vanaf het begin van de 19e eeuw langzaam vanuit Parijs over Europa hebben verspreid, heeft Pointless International de wens om deze met eenzelfde kracht, originaliteit en intimiteit opnieuw op te voeren. Verwacht clownscenes als 'The Clown in the Audience', 'The Broken Mirror', 'The Funnel' en misschien zelfs levensechte dieren! Pointless International verbindt het beste van het toneel met het beste van het circus!

Elephants Strictly Forbidden! Language Big Problem! Merchandise Available! Very Welcome! See You There!

Coco, Joey, Buster, Sugar

van en met Czeslaw de Wijs, Vincent van den Berg, Matthias de Koning en Jorn Heijdenrijk. Een coproductie van Maatschappij Discordia en ‘t Barre Land.

'Ze zijn nog altijd voorbeeldloos goed, deze vier clowns. Die in niets lijken op hun beroemde rolmodellen' - de Groene Amsterdammer

'Matthias de Koning, Jorn Heijdenrijk (Discordia), Vincent van den Berg en Czeslaw de Wijs (’t Barre Land) brengen een charmante, intieme clownsvoorstelling, met personages die je direct in je hart sluit'
'De clownsvoorstelling ‘Pointless International Brings Poly-Interpretability’ is even troostrijk als genadeloos'  ★★★★ Theaterkrant
 

Makers

Maatschappij Discordia maakt al dertig jaar intelligent, kritisch toneel met minimale middelen. Het gezelschap streeft naar een vorm van theater waarbij het publiek wordt uitgedaagd om mee te denken over alle 'voorstellen' die op het toneel worden gepresenteerd; om mee te zoeken naar de inhoud achter het verhaal, naar het 'waarom' van de voorstelling. Hiervoor gebruiken zij afwisselend het grote twintigste-eeuwse toneelrepertoire en zelf samengestelde montagestukken.