Veelgestelde vragen over kaartverkoop

FAQ OVER KAARTVERKOOP

1. Kan meer voorstellingen per bestelling kiezen?
2. Ik ondervind problemen met de webwinkel op mijn Apple computer of Ipad.
3. Ik heb alle inloggegevens ingevuld, maar krijg steeds het invulscherm weer terug nadat ik op volgende heb geklikt.
4. Ik heb mijzelf aangemeld, maar geen wachtwoord toegezonden gekregen.
5. Ik ben ingelogd, maar kreeg een foutmelding.
6. Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt, maar niet toegezonden gekregen.
7. Mijn wachtwoord wijzigen nadat ik reeds besteld heb.
8. Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling.
9. De betaling is afgeschreven, maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.
10. Ik krijg de melding “Het is te druk is op de webpagina, probeer later opnieuw.”
11. Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe doe ik dat?
12. Wat is een opdrachtnummer?
13. Wat is CVC op mijn creditcard?
14. Wat is de Mastercard securecode?

 

1. Kan ik meer voorstellingen per bestelling kiezen?
Je kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Klik na het boeken van kaarten voor de eerste voorstelling op 'meer kaarten bestellen'. Het zoekscherm van de webwinkel verschijnt. Wanneer je op zoeken klikt worden alle voorstellingen getoond waarvoor kaarten kunnen worden besteld. De zoekactie is te verfijnen door de verschillende zoekopties te gebruiken.

naar boven

2. Ik ondervind problemen met de webwinkel op mijn Apple computer of Ipad
Onze webwinkel werkt in een i-frame op onze website. Bepaalde versies van Apple computers kunnen niet scrollen in dat i-frame. Je kunt ook bestellen in onze winkel via deze link. Dan opent de winkel in een nieuw scherm waarin je normaal kunt navigeren.

naar boven

3. Ik heb alle inloggegevens ingevuld, maar krijg steeds het invulscherm weer terug nadat ik op volgende heb geklikt.
Mogelijk is het vinkje dat je de privacyregels en de bezoekersvoorwaarden gelezen hebt niet aangevinkt. Zonder deze handeling kun je niet verder.

naar boven

4. Ik heb mijzelf aangemeld, maar geen wachtwoord toegezonden gekregen.
Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox terecht gekomen. De afzender is FRASCATI (no-reply@eventim-solutions.de).Daarnaast is het mogelijk dat het ingevoerde emailadres al bekend is bij ons maar is er nog niet eerder een wachtwoord aangevraagd?  Klik dan bij het inlogscherm op “nog geen wachtwoord of wachtwoord vergeten?”Vul vervolgens in het daartoe bestemde vak het bij ons bekende emailadres in en klik  op “verzenden”.Een nieuw wachtwoord zal worden toegestuurd op dat emailadres. Deze mail nog niet gevonden in de spambox? Neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl of 020-6266866

Vervolgens vul je in het daartoe bestemde vak je bij ons bekende emailadres in en klik je op “verzenden”

Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd op dat emailadres.

Vind je deze mail niet in uw spambox, neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl of 020-6266866

naar boven

5. Ik ben ingelogd maar kreeg een foutmelding

Het emailadres is nog niet eerder gebruikt in onze webwinkel of je hebt nog niet eerder bij ons kaarten besteld. Is het emailadres al wel bekend bij ons dan kun je een nieuw wachtwoord toe laten zenden via de knop wachtwoord vergeten in het inlogscherm.

Voor het eerst klant bij ons ? Via de knop registreren melden nieuwe klanten zich aan.

naar boven

6. Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat niet toegezonden gekregen.
Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox terecht gekomen. De afzender is FRASCATI (no-reply@eventim-solutions.de)  Daarnaast is het mogelijk dat het emailadres al bekend is bij ons maar is er nog niet eerder een wachtwoord aangevraagd? Klik dan bij het inlogscherm op “nog geen wachtwoord of wachtwoord vergeten?”

Vul vervolgens in het daartoe bestemde vak het bij ons bekende emailadres in en klik  op “verzenden” Een nieuw wachtwoord zal worden toegestuurd op het bij ons bekende emailadres.

Deze mail nog niet gevonden in de spambox ? Neem dan contact op met onze kassa via info@frascatitheater.nl  of 020-7516400.

naar boven

7. Mijn wachtwoord wijzigen nadat ik reeds besteld heb.
Wanneer je al kaarten heeft besteld kun je nogmaals inloggen om het wachtwoord te wijzigen. Klik op deze link  Aanmelden kan met het toegestuurde wachtwoord. In het volgende scherm wordt ons complete aanbod getoond en bovenin klik je op “klantgegevens”. Klik vervolgens in het volgende scherm op wachtwoord wijzigen. Hier kan het wachtwoord gewijzigd worden in een variant die makkelijk te onthouden is. Daarna kun je weer uitloggen.

naar boven

8. Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling.
Nadat de betaling is gelukt verschijnt de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in de spambox terecht gekomen. De afzender is FRASCATI (no-reply@eventim-solutions.de) Vind je de mail niet in de spambox en heb je wel het scherm met de opdrachtbevestiging gezien aan het eind van de bestelling, neem dan contact op met onze kassa via  020-6266866.

naar boven

9. De betaling is afgeschreven maar ik heb geen kaarten en geen bevestigingsmail ontvangen.
Mogelijk is er in de communcatie met de bank en ons systeem iets misgegaan. Neem contact op met onze kassa via 020-6266866. Wij kunnen dan controleren of het bedrag inderdaad is binnengekomen bij ons en maken de boeking dan alsnog in orde.

naar boven

10. Ik krijg de melding “Het is te druk is op de webpagina, probeer later opnieuw.”
Probeer het na een halve minuut opnieuw d.m.v de knop “verversen” in uw browser. De pagina zou nu gewoon geladen moeten worden.

naar boven

11. Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe doe ik dat?
Klik op op deze link Het inlogscherm verschijnt dan. Na inloggen zijn de adresgegevens en/of wachtwoord te wijzigen onder de knop 'klantgegevens'.

naar boven

12. Wat is een opdrachtnummer?
Een opdrachtnummer is een uniek nummer dat aan debestelling gekoppeld is.Noteer dit nummer bij vragen over de bestelling, deze is dan door een van onze medewerkers eenvoudig op te zoeken. 

naar boven

13. Wat is CVC op mijn creditcard?
Sinds 1 juni 2001 is het bij internetverkoop verplicht om bij credit card-betalingen te vragen naar je CVC(Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole. De CVC is een nummer dat uniek verbonden is aan je creditcard-nummer. Deze code is te vinden op de achterkant van de creditcard. De laatste drie cijfers vormen de CVC code.

naar boven

14. Wat is de Mastercard securecode?
Betaal je met Mastercard dan verschijnt aan het eind van het betaalproces nog een extra scherm waarin naar om de secure code wordt gevraagd. Dit is een extra beveiligingsinstelling van Mastercard die doorlopen moet worden. Wanneer dit is gebeurd komt je op de opdrachtbevestigingspagina uit.

naar boven
 

 

Openingstijden kassa
 

Telefonisch reserveren en vragen over kaartverkoop via 020-626 68 66
ma: 13:00-17:00
di t/m vr:  13:00-19:30
za: 17:00 – 19:30 uur 

Kassabalie
di t/m za 17:00 –19:30 of tot aanvang voorstelling