Veelgestelde vragen over kaartverkoop

Openingstijden

Voor andere vragen en reserveringen is onze kassa telefonisch te bereiken op maandag van 11:00 tot 17:00 uur, dinsdag t/m vrijdag van 11:00- 19:30 uur en op zaterdag zijn we telefonisch te bereiken vanaf 17:00 uur

Daarnaast kan je dinsdag t/m zaterdag vanaf 17:00 tot aanvang van de voorstelling langskomen aan de kassa.

Tel: 020 626 68 66

Kan ik per bestelling meer voorstellingen kiezen?

U kunt meerdere voorstellingen per bestelling selecteren. Kies nadat u een voorstelling heeft besteld op 'meer kaarten bestellen'. U komt dan in het zoekscherm. Als u op zoeken klikt krijgt u standaard alle voorstellingen te zien waarvoor u kaarten kunt bestellen. U kunt uw zoekactie verfijnen door de verschillende zoekopties te gebruiken.

Ik ondervind problemen met de webwinkel op mijn Apple computer of Ipad

Onze webwinkel werkt in een i-frame op onze website. Bepaalde versies van Apple computers kunnen niet scrollen in dat i-frame. U kunt ook bestellen in onze winkel via deze link. Deze opent de winkel in een apart scherm waarin u normaal kunt navigeren.

Ik gebruik Internet Explorer als webbrowser en na het klikken op “kaarten” in de webwinkel krijg ik de melding” U was geruime tijd niet actief……” en kom niet verder.

Dit komt door een veiligheidsissue binnen internet explorer en het I-frame binnen onze webshop.

Via  deze link kunt u bestellen in onze webwinkel die opent in een apart scherm. Excuses voor het ongemak.

 

Ik heb alle inloggegevens ingevuld, maar krijg steeds het invulscherm weer terug nadat ik op  heb geklikt.

Mogelijk heeft u het vinkje dat u de privacyregels en de bezoekersvoorwaarden gelezen hebt niet aangevinkt. Zonder deze handeling kunt u niet verder.

 

Ik heb mijzelf aangemeld, maar geen wachtwoord toegezonden gekregen.

Mogelijk is de bevestigingsmail in uw spambox terecht gekomen. De afzender is FRASCATI (no-reply@eventim-solutions.de)

Misschien bent u al bekend bij ons met uw emailadres maar heeft u nog geen wachtwoord? Klik dan bij het inlogscherm op wachtwoord vergeten. U krijgt dan een (nieuw) wachtwoord toegezonden.

Vindt u deze mail niet in uw spambox, neem dan contact op met de coördinator Publieksonthaal en Kaartverkoop via pieterbuwalda@frascatitheater.nl

of 020-7516403

 

Ik heb mijzelf ingelogd maar kreeg een foutmelding

Uw emailadres is nog niet eerder gebruikt in onze webwinkel of u heeft nog niet eerder bij ons kaarten besteld.

Is uw emailadres al wel bekend bij ons dan kunt u een nieuw wachtwoord toe laten zenden via de knop wachtwoord vergeten in het inlogscherm.

 

Bent u voor het eerst klant bij ons dan kunt u uw gegevens invoeren via de knop registreren.

 

Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat niet toegezonden gekregen.

Mogelijk is de bevestigingsmail in uw spambox terecht gekomen. De afzender is FRASCATI (no-reply@eventim-solutions.de)

 

Ook kan het zo zijn dat u reeds eerder bij Frascati heeft besteld via de kassa maar met een ander emailadres.

Door te klikken op wachtwoord vergeten en vervolgens het bij ons bekende emailadres in te voeren krijgt u een nieuw wachtwoord toegezonden.

 

Vindt u de mail niet in uw spambox of herkent het systeem uw wachtwoord niet, neem dan contact op met de coördinator Publieksonthaal en Kaartverkoop via pieterbuwalda@frascatitheater.nl  of 020-7516400.

Mijn wachtwoord wijzigen nadat ik reeds besteld heb.

Wanneer u al kaarten heeft besteld kunt u nogmaals inloggen om uw wachtwoord te wijzigen. Klik op https://tickets.theaterfrascati.nl/eventim.webshop/webticket/customerlogin.secure  En meldt u aan met het toegestuurde wachtwoord. U krijgt in het volgende scherm ons complete aanbod te zien en bovenin klikt u op “klantgegevens” In het volgende scherm klikt u op wachtwoord wijzigen. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen in een variant die voor u makkelijk te onthouden is. Daarna kunt u weer uitloggen.

Ik ontvang geen bevestigingsmail van mijn bestelling.

Nadat de betaling is gelukt komt u weer uit op de pagina met de opdrachtgegevens. Er is tegelijkertijd ook een bevestigingsmail naar het door u opgegeven mailadres gestuurd. Mogelijk is de bevestigingsmail in uw spambox terecht gekomen. De afzender is FRASCATI (no-reply@eventim-solutions.de

Vindt u de mail niet in uw spambox, neem dan contact op met de coördinator Publieksonthaal en Kaartverkoop via  020-7516400.

Ik krijg de melding “Het is te druk is op de webpagina, probeer later opnieuw.”

Probeert u het na een halve minuut opnieuw dmv de knop “verversen” in uw browser. De pagina zou nu gewoon geladen moeten worden.

Bij de meeste foutmeldingen krijgt u in onze winkel duidelijke aanwijzingen te lezen. Is dit onverhoopt niet het geval, neem dan gerust contact op met ons kantoor te bereiken via 020-7516400 Of stuur een mail naar pieterbuwalda@frascatitheater.nl. Via email een reservering plaatsen is helaas niet mogelijk.  

Ik wil mijn gegevens veranderen, hoe doe ik dat?

Klik op “tickets” bij een voorstelling op onze website. U komt dan in de webwinkel terecht. U klikt vervolgens op de knop “aanmelden” Nadat u bent ingelogd kunt u uw adresgegevens en/of wachtwoord wijzigen onder de knop 'klantgegevens'.

Wat is een opdrachtnummer?

Een opdrachtnummer is een uniek nummer dat aan uw bestelling gegeven is. Als u dit nummer noteert en u heeft een vraag over uw bestelling dan kan men bij de kassa gemakkelijk uw gegevens over die specifieke bestelling opvragen.

Wat is CVC op mijn creditcard?

Sinds 1 juni 2001 is het bij internetverkoop verplicht om bij credit card-betalingen te vragen naar uw CVC(Card Validation Code). Dit is een extra veiligheidscontrole. De CVC is een nummer dat uniek verbonden is aan uw creditcard-nummer. Deze code vindt u op de achterkant van uw creditcard. De de laatste drie cijfers vormen de CVC code.

Wat is de Mastercard securecode?

Betaald u met Mastercard dan verschijnt, nadat u op de site van onze betaalafhandelaar Ogone al uw gegevens heeft ingevuld, nog een extra scherm waarin naar uw securecode wordt gevraagd. Dit is een extra beveiligingsinstelling van Mastercard die u moet doorlopen. Wanneer dit is gebeurd komt u op de opdrachtbevestigingspagina uit.

Ik zie op de betaalpagina geen “slotje” of “https://” url verschijnen in mijn adresbalk van de browser. Kan ik het nu wel vertrouwen?

Onze winkel is verpakt in een i-frame in de Frascati website. Daardoor verschijnt er geen “https://” url of slotje. De omgeving is wel veilig dus u kunt uw betaling gewoon afronden.